Een jaar geleden stelden wij ons de vraag: “is ons logo niet toe aan een upgrade, een fris nieuw logo?”. Eentje die net zoals de vorige eigentijds en toch vertrouwd is, met het behoud van onze vertrouwde naam. Het originele logo is tijdens de oprichting van Zomergeblaos ontstaan en is dus lange tijd het herkenningspunt geweest van ons festival.
We kwamen in contact met Rogier en Janet Eekelaar van Eekelaar Strategische Vormgeving uit Hilvarenbeek.Vanaf het eerste moment een fijne, vlotte samenwerking waarbij het creatieve brein van Rogier ons elke verraste met zijn ideeën, waar we ons telkens in konden vinden.
Een nieuw logo betekende echter dat we dit in zijn geheel door dienden te voeren en ook hier stonden Rogier en Janet ons bij. Nieuwe doeken, kleding, borden en sponsoren; tot in de kleinste details is dit doorgevoerd. Tot en met de consumptiebonnen toe is onze nieuwe huisstijl te zien tijdens de 17e editie van Zomergeblaos!
Het hele project duurde bijna een jaar en wij mogen stellen dat wij als organisatie van Zomergeblaos apetrots zijn op het behaalde eindresultaat!
Samen met onze nieuwe website zijn wij klaar voor de toekomst en voor Zomergeblaos 2023!